Re: Prob z Monitorem

Autor: pavulon1_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 May 2003 - 13:08:15 MET DST

> Mam monitor sampo 712 i od jakiegos czasu mam z nim problem. Obraz zrobil
> sie troche jakby podwojny. Tzn widac normalnie, ale jakby mial takie cienie
> skierowane w prawo. Co to moze byc i jak to nalezy skorygowac? Czy ktos
> spotkal sie z tym juz? Z gory dzieki i pozdrowienia

Może pomogłaby regulacja ostrości?
Otworzyć obudowę, na trafopowielaczu powinny być dwa potencjometry. Jeden do
jaskrawości drugi do ostrości. (piszę skrótowo, fachowcy niech się nie buldoczą)
Pokręć delikatnie tym od ostrości, minimalny obrót, może się uda. Wkrętak
IZOLOWANY i łapy z daleka od bebechów, bo pier... .
pavulon