Re: Bluetooth na MSI KT3V ????

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 10:17:50 MET DST

"Bartosz Kwiecień" napisal(la) dnia 2003-05-14 08:00, te oto slowa:

> Niedawno zakupiłem płytę MSI KT3V pod Ahlona. W pudełku dostęne był śledź
> D-Bracket z 4 diodkami informującymi o stanie kompa i z ciemnym okienkiem
> przypominającym takie jak są na pilotach np. do TV. Czy jest to port
> Bluetooth ????- opis w instrukcji jest tak lakoniczny że nie mogę z niego
> wyciągnąć żadnych wniosków

Instrukcja jest jak najbardziej przejrzysta. ;-)

"Because the bluetooth connector _shares_ the USB interface with
the onboard USB pinheader, the bottommost USB port will not
function when you attach a bluetooth module to this connector."

NIE - to nie jest port Bluetooth, tylko 6 port USB !.

> Jeśli to Bluetooth to gdzie mogę znaleźć jakieś stery, bo mój Eryk T68i w
> ogóle nie widzi kompa ????

Trzeba zaopatrzyc sie w odp. modul lub w tzw. "stacje dokujaca".

--
Pozdrawiam, Kosh                    kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
                                        http://khn.multinet.pl/ftp/