Re: Bluetooth na MSI KT3V ????

Autor: Rafał Bujalski (booyal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 12:26:29 MET DST

Kosh <khn_at_no-spam.wp.pl> napisał(a):

> Instrukcja jest jak najbardziej przejrzysta. ;-)
>
> "Because the bluetooth connector _shares_ the USB interface with
> the onboard USB pinheader, the bottommost USB port will not
> function when you attach a bluetooth module to this connector."
>
> NIE - to nie jest port Bluetooth, tylko 6 port USB !.

> Trzeba zaopatrzyc sie w odp. modul lub w tzw. "stacje dokujaca".
>
> --
> Pozdrawiam, Kosh kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
> http://khn.multinet.pl/ftp/

Oczywiście jest możliwe podłączenie Bluetooth'a do KT3V. Na dole płyty obok
niebieskiego gniazda JUSB1 jest gniazdo JBT1 i służy ono do podłączenia karty
bluetooth którą MSI dodaje do modeli płyt KTxxx-Bxx (np. KT 4 Ultra-BSR gdzie
BSR oznacza 'B'luetooth, 'S'erial ATA, 'R'AID). Można taki moduł kupić
oddzielnie i kosztuje on około 170-180zł.

Pozdrawiam Booyal