Re: problem z sb128pci

Autor: Artur Glozak (artur_glozak_at_op.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 00:36:18 MET DST

> Czesc
> Chyba w koncu wyczailem cos, co bedzie moglo pomoc zdiagnozowac problem
> z moja karta muzyczna. To Sound Blaster 128 PCI, a uzywam go w WindowsXP
[...]
do XP juz suportu w postaci sterowników nie ma.
ja tez robilem experymenty i niestety okazalo sie ze te od standardowe sa
najlepsze.
w przypadku SB128 firmowe oprogramowanie (sprawdzilem na ME) nie wnosi nic
nowego i w porównaniu do np. Live!Ware mozna uznac ze go nie ma...
teraz ma plyte z audio, wiec problem odpadl...
pozdr.