Re: Naprawić cardrige albo głowicę do drukarki

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Tue 13 May 2003 - 23:08:28 MET DST

> Dolewałem samodzielnie tusz kolorowy do HP 845 c i teraz nie bardzo
> niebieski drukuje, albo inaczej - jest niebieski ale nie ma czerwieni. Da
> się to jakoś samemu przeczyścić czy coś nie narażając się na uszkodzenia
> sprzętu?

Trzeba udrożnić głowicę płynem do tego przeznaczonym. Niedrogo (za
kilkanaście złoty) można takie na Allegro kupić. Ewentualnie może też tak
być, że atrament coś nie chce opaść. Ja tak miałem, i drobnę dmuchnięcie
pomagało.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[          sebek_w_at_gazeta,pl         ]