Re: Naprawić cardrige albo głowicę do drukarki

Autor: nrb (nrb_at_wp.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 19:08:57 MET DST

Dominik Smajek wrote:
> Dolewałem samodzielnie tusz kolorowy do HP 845 c i teraz nie bardzo
> niebieski drukuje, albo inaczej - jest niebieski ale nie ma czerwieni. Da
> się to jakoś samemu przeczyścić czy coś nie narażając się na uszkodzenia
> sprzętu?

Mialem identyczny problem z trojkolorem do hp dj 840c (czyli to samo :))

Wez miekka szmatke i ostro przetrzyj glowice (to od dolu) zgodnie z ich
kierunkiem. Powinno zadzialac, ew. powtorz (oby nie za czesto i nie za
ostro). U mnie zadzialalo.... To szczegol, ze po ok 4 miechach juz nic
nie dawalo rady i pojemnik do wyrzucenia...

jak chcesz dokladniejszego opisu to na maila pisz (tylko nie spam!)

--
nrb[at]wp.pl