Re: Uzywanie niestandardowych rozdzielczosci ekranu

Autor: Anton (adresu.szukaj_at_w.podpisie)
Data: Tue 13 May 2003 - 21:30:27 MET DST

Uzytkownik "gmyra" <gmyra_at_gazeta.pl> napisal w wiadomosci
> Witam.
>
> Od pewnego czasu uzytkuje monitor CRT 19'' i probuje dobrac optymalna
> dla siebie rozdzielczosc. 1024x768 to troche za malo, z kolei w
> 1280x960 w windowsach wszystko jest dla mnie ociupinke przymalawe.
> Najbardziej odpowiada mi 1152x864, rozdzieloczosc ta nie nalezy jednak
> do trybow zalecanych przez producenta. Ktos mi kiedys mowil, ze
> uzywanie takich 'niestandardowych' ustawien zle wplywa na zywotnosc
> monitora - czy to prawda?

5 lat pracowalem na 20" ELSIE w rozdzielczosci 1152x864 i spoko. Kolega
mial identyczny monitor i pracowal w rozdzielczosci 1024x768. Padl mu po
4 latach :) Oczywiscie przyczyna mogla byc zupelnie inna niz
rozdzielczosc. Na moim monitorze pracuje teraz inna osoba i jest nadal
wszystko OK. To tak w praktyce a w teorii niech wypowiedza sie inni ;-)
Pozdr

--
Anton
artrog (malpa) poczta (kropka) onet (kropka) pl