Uzywanie niestandardowych rozdzielczosci ekranu

Autor: gmyra (gmyra_at_gazeta.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 20:19:20 MET DST

Witam.

Od pewnego czasu uzytkuje monitor CRT 19'' i probuje dobrac optymalna
dla siebie rozdzielczosc. 1024x768 to troche za malo, z kolei w
1280x960 w windowsach wszystko jest dla mnie ociupinke przymalawe.
Najbardziej odpowiada mi 1152x864, rozdzieloczosc ta nie nalezy jednak
do trybow zalecanych przez producenta. Ktos mi kiedys mowil, ze
uzywanie takich 'niestandardowych' ustawien zle wplywa na zywotnosc
monitora - czy to prawda?

Pozdrawiam,
gmyra