Re: Canon i550 vs. HP 5550 (długie)

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 19:12:37 MET DST

"ZS" <zdenekKASUJsmetana_at_o2.pl> wystukał (news:13092-
1052831570_at_slimak.rx.pl):

> Ciekawostka: wg danych HP, 5550 z 19ml wydrukuje 400 stron przy 5%
> zaczernieniu, a Canon (też wg własnych danych) ok. 330 (z 29 ml!)
> - wynik HP wygląda mi "nieco" podejrzanie, myślę że spokojnie do
> porównań mozna przyjąć, iż wydajność zbiorników jest podobna.

Z tym trudno sie zgodzic - porownywalem _praktycznie_ po kilka modeli
HP i Canona - HP zdecydowanie ma wieksza wydajnosc w przeliczeniu na 1
ml tuszu (pewnie ma bardziej zageszczone pigmenty, raczej tez mniejsze
krople). Co do reszty - OK, czyli wniosek: HP jest na pewno drozsza w
eksploatacji, ale roznica jest mniejsza niz dwukrotna.
Pozdrawiam
Egghead