Re: ktory zasilacz cichszy od Enlighta?

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 19:07:21 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <wojtas9988_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Spotkalem sie juz w archiwum grupy z podobna opinia, ze jednak
> za ciche to one nie sa.
> Np. Chieftec 360W jest cichszy.

Problem czy tez "dowcip" w tym ze od pewnego (juz dluzszego)
czasu dla Enlight'a i Chieftec'a zasilacze produkuje ten sam
producent, konkretnie Sirtech.

Tak wiec roznica miedzy Chieftec'iem 300W a Enlightem 300W nie
powinna wystapic bo to sa te same zasilacze. Natomiast inaczej
ma sie sytuacja w wypadku modeli 360W - gdzie sa to juz nieco
inne konstrukcje. Co wiecej *dwuwentylatorowy* Chieftec o mocy
420W jest cichszy od 360W jednowentylatorowego.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.