Re: ktory zasilacz cichszy od Enlighta?

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 17:51:01 MET DST

Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <mekpiotr_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b9r3oo$9lt$1_at_news.onet.pl...
> Użytkownik "Wojtek" <wojtas9988_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Witam.
> Nie ukrywam ze sie zdziwilem. Sklanialbym sie do wnioskow
> ze masz albo uszkodzony egzemplarz - albo tzw "robiony" z
> nieorginalnym wentylatorem. Enlighty sa jednymi z ciszych
> zasilaczy.

Spotkalem sie juz w archiwum grupy z podobna opinia, ze jednak za ciche to
one nie sa.
Np. Chieftec 360W jest cichszy.
Nie mowie ze moj egzemplarz jest wyjatkowo glosny, np. teraz go nie slysze,
ale w nocy przydaloby sie zeby ciszej chodzil.
Procesor u mnie chlodzi wiatrak Zalmana, 1400 obr/min, dlatego slychac
wlasciwie tylko zasilacz.
Sprawdzilem to zatrzymujac wiatrak rurka z papieru, to zasilacz jest zrodlem
najglosniejszego dzwieku.
Obudowa Enlight napewno jest oryginalna.

Wojtek