Re: Problem z plyta glowna

Autor: dominiq (domin111_at_wp.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 12:14:14 MET DST

>Dziala tyle ze nie u mnie (znaczy kreci sie i wogole tyle ze sie komp od razu
>wlacza albo jest caly czas czarny ekran). U kumpla chodzi bez zadnych problemow
>to mnie wlasnie strasznie dziwi. U mnie czasem jak podlaczalem ten wentylator
>to jeszcze tak caly czas piszczal.

Jeżeli piszczy to może biega o to że płyta z jakiś powodów nie
wykrywa obrotów wentylatora i wyłącza kompa.
Jeżeli wentyl na pewno działa (obraca sie) to spróbuj tak:
wejdz do biosa i znajdz opcje CPU FAN DETECT i ustaw to na disable
Załóż nowy wentyl i spróbuj uruchomić komp.
ps Jak już bedziesz w biosie to ustaw sobie (chyba że juz masz)
CPU CRITICALL TEMP- temperature procka po przekroczeniu której komp ma
sie wyłączyć