Re: Problem z plyta glowna

Autor: lglaz_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 13 May 2003 - 10:02:08 MET DST

> lglaz_at_poczta.onet.pl napisał(a)
>
> Ciach..
> Po pierwsze - jak chcesz sprawdzac czy cooler w ogole chodzi to po co go od
> razu na procesor zakladasz ? podlacz go do np. zlacza Powerfan a stary
> cooler zostaw na procesorze - w ten sposob nie spalisz procka.
> Po drugie - to w koncu ten nowy cooler dziala czy nie (kreci wiatrakiem) ?
> Jesli nie to go wymien po prostu.

Dziala tyle ze nie u mnie (znaczy kreci sie i wogole tyle ze sie komp od razu
wlacza albo jest caly czas czarny ekran). U kumpla chodzi bez zadnych problemow
to mnie wlasnie strasznie dziwi. U mnie czasem jak podlaczalem ten wentylator
to jeszcze tak caly czas piszczal.

> Po trzecie - czy przy zmianie na tego Athlona 2000+ robiles upgrade BIOS'a
> ? Jakie masz pamieci ? I przede wszystkim jaki revision plyty - musi byc
> 1.05. (wazna jest ta kropka na koncu).

Upgrade biosu robilem jakis czas temu - mam teraz 1009. Pamieci mam pewnie
jakies noname. Revision plyty mam 1.05 (bez kropki).

GUZ