technologie

Autor: swistaq (pisznaswistaq_at_interia.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 10:28:33 MET DST

Witam!!!

Czy ktoś mogłby mi polecić strony na których zebrane są informacje o
technologiach komputerów pc szczególnie interesują mnie procesory chipsety i
pamięci. Poszukuje kompendium takiego na wzor Anatomii Pc czy kursów CompTia
A+ które byłyby w miarę aktualizowane zawierały nowinki ale przedewszystkim
zebrane informacje o tym co sie juz pojawilo i jak to dziala.

dziekuje za wszelkie kreatywne sugestie

Swistaq