Jak odblokować Sideband addressing - pomocy!!!!

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 10:31:59 MET DST

Próbowałem odblokować za pomocą Power Stripa, ale gdy zaznaczam tęopcję i
wciskam "Apply" ta się odznacza. Czy zna ktoś moze jakiś specjalny programik
do
tego, ewentualnie jakoś rejestr przerobić. W ostateczności czy są jakieś
programy do grzebania
w biosie karty (Przypominam - Rardeon 9700 Pro, a nie nVidia). Karta na
pewno pozwala
na adresowanie po obu stronach zbocza sygnału (to mniej więcej jest w
polskim
tłumaczeniu Sideband Addressing), ale nie mogę włączyć w rzadem sposób -
proszę o pomoc.
Płyta na pewno obsługuje tę opcję - konfig Abit NF7 rev.2.0, Athlon
1700+@2205MHz, 2x256 MB Ram GeiL DDR400, Radeon 9700Pro, najnowsze Catalysty
3.2, service Pack 1 do WinXP.
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak