Problem z plyta glowna

Autor: lglaz_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 13 May 2003 - 09:18:33 MET DST

Mam plyte Asus A7V133. Ostatnio kupilem nowy wentylator CoolerMaster CP5-7JDIB-
OL bo stary za glosno juz pracowal. Nowy nie chcial chodzic z moja plyta -
komputer sie wlaczal ale nic sie nie pokazywalo na ekranie. Probowalem pare
razy podlaczac kolejno nowy wentylator i stary i przy tym spalilem sobie proca :
(. Kupilem nowego Athlona XP 2000+ i on tez nie chcial dzialac. Wzialem to do
kumpla ktory ma tez plyte na chipsecie VIA KT133A i u niego chodzi bez
problemu. Po pol dniu zabawy ze zworkami udalo mi sie zrobic ze u mnie tez
zadzialalo. Niestety nastepnego dnia juz nie dzialalo - komputer sie wlaczal a
po chwili sam wylaczal. Na razie mam stary wentylator (z nowym nie chce
dzialac) i procesor kumpla (Athlon 1200 MHz) i dziala. Co moze byc nie tak i
gdzie szukac przyczyny tych problemow?
Z gory dzieki z odpowiedz

GUZ