HP Deskjet3820 - dziwny problem

Autor: Jrkd (jrkd_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 09:19:25 MET DST

Ostatnio moja dukarka dziwnie się zachowuje.Spróbuję opisać problem w
punktach:
1.Po włączeniu drukarka zachowuje się w inny niż zwykle sposób(wysuwa czystą
kartkę)
2.Drukarka nie reaguje na jakiekolwiek polecenia drukowania z poziomu
WINDOWS,
chociaż problem z oprogramowaniem raczej bym wykluczył
i kilka szczegółów:
3.Problem wystąpił po ok.tygodniowej przerwie w użytkowaniu (w tym czasie
nic z nią nie robiłem)
4.Wcześniej napełniałem wkład z czarnym tuszem(po napełnieniu drukowanie
odbywało się bez problemów,
chociaż cały czas pojawiał się komunikat o potrzebie wymiany pojemnika)
5.Mam jeszcze orginalny wkład z tuszem kolorowym(program wskazuje na miej
więcej połowiczne napełnienie
pojemnika, chociaż zastrzega się,że jest to wartość szacunkowa)
6.Drukarka podłączana jest do portu USB

Błagam o pomoc!