Re: super stabliny i wydajny komp do robienia muzyki

Autor: Sylwek (syro1_at_wp.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 07:33:21 MET DST

> Nie żebym miał jakieś konkretne zastrzeżenia do chipsetów nVidii, ale
> osobiście poczekałbym aż zrobią chociażby tyle chipów, ile Via dla
> platformy Socket A i wtedy dopiero zastanawiałbym się czy to kupować.
> IMO te kilka procent wydajności nie jest warte i różnicy w cenie i
> tego ryzyka. Zwłaszcza, że priorytetem jest stabilność. Tutaj więc
> robimy oszczędność i bierzemy MSI KT3V (będzie ze 100zł różnicy jak
> nie lepiej).

no to juz bym wolal doplacic te 40 z i miec kt4v

> Zdecyduj się, czy chcesz składać zabawkę (tylko nie wiem do czego, bo
> z GF2MX to nie do gier) czy naprawdę porządny komputer.

no nie do gier tylko do muzyki a tam wystarczy cos takiego, jedyne co tam
bedzie odaplane to
fifa- a gf2mx w zupelnosci wystarczy. podkrecal go nie bede

>Deklarujesz,
> że zależy Ci na stabilności, a części wybierasz pod kątem
> podkręcania i ceny.

skoro athlon xp 1700 jest tak swietnie podkrecalny to nie widze tu zadnej
niespojnosci, bo ustawie go na 2200xp i jak bedzie wszystko ok, komp nie
bedzie sie wieszal
ani dziwnie zachowywal no to bede mial tylko z 150 zl w kieszeni wiecej - np
na lepsza obudowe

>Odpuść trochę na dysku, dołóż te 100zł z płyty i
> kup porządną obudowę (np. Enlight, ale z zasilaczem Sirteca a nie ten
> szajs który się ostatnio pokazał) albo chociaż sam zasilacz (np.
> Chieftec). To jest podstawa.

myslalem o tym, tylke ze to zalezy od kasy, a tym samym od innych
podzespolow jakie wybiore

dzieki

pozdrawiam

Sylwek