ch³odzenie wodne - CPC?

Autor: Jacek Pop³awski (jp_at_angry-pixels.com)
Data: Tue 13 May 2003 - 05:17:57 MET DST

Po dobrej opinii znajomego postanowi³em zaznajomiæ siê z ofert± cpc.pl, wygl±da
ciekawie, za nieca³e 300z³ mogê mieæ:

- WaterCooler 12dB plus
- Blok wodny chipsetu
- Blok wodny grafiki (GPU)
- Wska¼nik przep³ywu
- Klej termoprzewodz±cy THERMOPOX 85 CT
- Pasta termoprzewodz±ca Thermopox 75AGS
- Waterdos SIM 28 15ml
- Synchroniczny w³±cznik zasilania 30W

Mój komputer to Athlon XP 1800, p³ytka Soltek 75DRV5, karta Radeon 9100 i
obudowa Enlight. Nigdy nie zamierzam podkrêcaæ sprzêtu.

Przejrza³em opinie ludzi na grupach, tak¿e na pl.comp.pecet i s± raczej
negatywne. Czy mo¿ecie mi wyja¶niæ co jest takiego z³ego przy takim
rozwi±zaniu?

Sprawdza³em g³o¶no¶æ mojego zestawu po od³±czeniu wentylatora na procesorze,
karty graficznej i zatrzymaniu wentylatora na p³ycie palcem - by³o du¿o lepiej
(szumia³ ju¿ tylko dysk i zasilacz w Enlight).

Czy taki zestaw daje s³abe ch³odzenie? Jak ju¿ pisa³em niczego nie podkrêcam. A
mo¿e jest niebiezpieczny dla komputera? A mo¿e wreszcie jest co¶ ciekawszego do
kupienia? Proszê o linki i konkretne propozycje (a nie "zobacz sobie...").

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies