Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 17:52:42 MET DST

On Mon, 12 May 2003 13:30:06 +0200, Sebastian wrote:

> A po co Ci software'owe chłodzenie? Windows od wersji 2000 oraz Linux
> posiadajš wbudowane instrukcje HLT, tzn. że wyłšczajš nieużywane częœci
> procesora, dzięki czemu jego temperatura spada.

Może i ma polecenie (HLT), ale nie potrafi go wykonać ;), było o tym na
grupie ( i to nie tylko tej)wiele razy.

Po drugie : windows ma wiele rzeczy wbudowanych i co z tego, skoro nie
nadają się do użytku; przykłady : 1.ten niby firewall, co połączeń
wychodzących nie potrafi blokować ;) , 2.ten niby program do nagrywania
CD ( tak jakby go ktoś do nero porównywał )

Vcool naprawdę dział, sam byłem sceptycznie nastawiny dopóki nie
spróbowałem.

pozdrawiam,
Pavel