Odp: PC-problem,co to jest?

Autor: Wiktor (widu81_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 17:51:58 MET DST

> Dzieje się to sporadycznie, ale prawie od nowości.
> Włączam komputer, świeci się dioda włączenia. Na ekranie nic nie widać,
nie
> słychać też żadnych sygnałów dźwiękowych przy uruchamianiu.Dysk jakby
ruszał
> i staje - nie jest to dysk, na innych też tak jest, ani nie jest to taśma
> połączeniowa od dysku.-To wiem na 100%
> Świeci się natomiast cały czas dioda dysku.
> Za którymś kolejnym wyłączeniem komputera i włączeniem jest wszystko ok.

Ja miałem taki problem, gdy nową płytę wsadziłem w starą obudowę, w której
kabelek diody od zasilania był trójżyłowy, a na płycie było gniazdko na
kabelek dwóżyłowy. Wówczas pomyślałem, że dioda to nie jest taka ważna
sprawa i podłączyłem ten kabelek i miałem dokładnie takie same objawy, a gdy
zmieniłem obudowę, wszystko zaczęło pracować jak należy.
Myślę , że wystarczy zmontować sobie ten sam kabelek z dwużyłową wtyczką i
wszystko będzie OK.