Barracuda IV 40GB i windows XP, nie bootuje

Autor: VuuVuu (itek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 08:51:23 MET DST

Czesc
Mam niezla zagryche z tym hdd. Kumpel zainstalowal windowasa Xp, pracowal na
nim i wszystko bylo OK. Przedwczoraj wydarl dysk poszedl po filmy. Jak
podlaczyl z powrotem dysk zaczely sie cyrki. Pierw zniknely wszystkie
partycjie i pojawila sie jedna (BAD - PM8). Wywalilem ja fdiskiem i
zalozylem jedna 8G na swoim kompie (plyta MSI). On wzial HDD i poszedl do
siebie instalowac i ... nie dalo sie. Za kazdym razem zaraz po tym jak bios
skonczy sie ladowac wyskakuje czarny ekraz z kursorem w pr gr rogu! Co by
nie robil: przestawial kolejnosc bootowania, tasmy, dyski, no wszystko. Az
ograniczyl dysk do 32GB i ... dziala! mogl zainstalowac Xp. Po instalacji
wyja zwore i dalej to samo: black screen :) No co jest grane?? Tez posiada
plyte MSI ale na VIA (nie pamietam dokladnie modelu ale jak to jest wazne to
jeszcze dopisze). Prosze o pomoc, no ja juz nie wiem co zrobic. Dodam, ze na
moim kompie hdd bootuje sie prawidlowo :(

pozdrawiam

--
PS. Zmien '@' na poczte przy odpowiadaniu!