klopoty z dma na nagrywarce

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.xxcvbnmasdfghj.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 21:27:25 MET DST

Czesc
Mam nagrywarke TDK Cyclone 24x. Nie bylo z nia do tej pory zadnych
problemow, az do dzisiaj. Nie wiem czemu nie moge za skarby swiata
wymusic na niej pracy w trybie ultra dma, choc do tej pory nie bylo z
tym zadnych problemow. Nagle dma w windowsie xp prof sie po prostu
wylaczylo i juz. Dodam, ze mam zainstalowane sterowniki do plyty, a
nagrywarka jest podpieta do drugiego kontrolera na plycie. Pracuje na
kablu 80 zylowym. Do drugiej takiej tasmy jest podpiety dysk.
Moj sprzet, bo to byc moze Wam sie do czegos przyda:
Plyta gl. - Gigabyte GA7VAXP
Athlon 1700xp
512MB RAM DDR333
WD 80 GB