NEC FE991SB czy Samsung 959NF

Autor: gmyra (gmyra_at_gazeta.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 23:09:47 MET DST

Witam.

Zdaje sobie sprawe, ze prosby o rade przy wyborze monitora pojawiaja
sie cyklicznie na tej grupie (przegladalem archiwum). Mam jednak
nadzieje, ze otrzymam chociaz kilka konstruktywnych opinii, zwlaszcza,
ze chodzi mi o porownanie dwoch konkretnych modeli.

1. NEC FE991SB
2. Samsung 959NF

Obydwa na Diamondtronie, obydwa ciesza sie dobra opinia (z tego co
wyczytalem na grupach). NEC - w miare tani: 1260 PLN i gwarancja
door-to-door(!!), ale 96kHz (1280x1024 w 85Hz). Samsung z kolei 110kHz
(1280x1024 w 100Hz), pasmo 290MHz, ale gwarancja standardowa, no i
200PLN drozszy :(.

Zamierzam jutro ruszyc do sklepu. Wiadomo, ze przed zakupem i tak
obejrze i porownam konkretne egzemplarze, ale licze na opinie
grupowiczow, ktorzy mieli/maja do czynnienia z wyzej wspomnianymi
monitorami.

Z gory dziekuje za odzew.

Pozdrawiam,
gmyra