Re: athlon 1700+ na 100

Autor: fiman (fiman_at_gazeta.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 22:55:18 MET DST

Slaff <slaff_at_2com.pl> napisał(a):

> Strasznie niektórzy najeżdzają na ECSa - pewnie maja bardzo wymagające gry
> hahaha - śmieszy mnie to!!!
>
> Te płyty dobrze skonfigurowane dobrze działają - przy zakupie trzeba dobrze

Ja tez rok temu kupilem ECS K7S5AL bo chcialem wykorzystac kupione wczesniej
256Mb pamiec SDRAM. Z wydajności do dziś jestem zadowolony (Athlon 1600+).
Chodzi gładko. Nawet jak przeczytałem post że SIS735 to kicha bo pamięci
DDRAM chodzą niewiele szybciej na tej płycie to się nawet ucieszyłem.
Przepłacają tylko frajerzy.