Re: Obudowa FOXCONN X-50 350W BLACK - opinie mile widziane

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 22:15:57 MET DST

> Aha , jeszcze jedno zbyt cichy to on nie jest. Osobiscie uzywam tez
> zasilacza DEER 400W kupiony oddzielnie, z dioda termiczna i regulacja
> obrotow wentylatora, duzymi radiatorami w srodku (swoje wazy :)) i jest
> nieslyszalny, napiecia nie skacza, a ma co ciagnac:

To podaj wagę tego zasilacza.
Czy ma długie kable ??? Mam dokładnie 400Watowego Deera, kupowanego "solo"
i mam wrażenie że połowe jego wagi to kable. Z konsultacji z różnymi specami
wynikało że moge mieć niedociążony komp i dlatego napięcia mogą skakać.

Gdzie ta regulacja obrotów ? Jak mogę ją sprawdzić ???
pozdrawiam
rafal