Re: HP 3820 problem z poziomem tuszu

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 22:14:16 MET DST

Użytkownik "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie drukuję nic w kolorze a poziom tuszu w kasecie z kolorem spada (wg
> wskaźnika). Co się dzieje? Czy drukarka jest tak skofigurowana, że za
każdym
> razem głowice są czyszczone? Nie wiem co z tym zrobić. Jeżeli tak dalej
> pójdzie, to tusz kolorowy skończy mi się za dwa miesiące chociaż nic nie
> drukuję.

Nie wiem jak u Ciebie ale jak u mnie w HP845 mam ustawione drukowanie w
skali szarości wysokiej jakości, to wszystko co szare, drukowane jest
kolorem! Rzeczywiście wygląda ładniej niż czarną głowicą ale ekonomiczne to
nie jest. Muszę dopiero ustawić opcję "tylko w czerni" i wtedy kolorowa
głowica jest nie ruszana. Pewnie też tak miałeś i nieświadomie zużyłeś sporo
koloru...