Re: Spalona elektonika w Seagate U10 czy mozna uratowac dane?

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 19:31:34 MET DST

W artykule b9ir47$643$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a) Marcin Atłas z adresu <leonardo_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Wlasnie spalil mi sie w firmie dysk Seagate U10 model ST310212A.
> Czytalem archiwum grupy i nabralem nadzieji, ze mozna to uratowac -
> wystarczy tylko wymienic elektronike z takiego samego dysku. Czy
> rzeczywiscie jest taka mozliwosc, czy to jest takie proste?

_Jak najbardziej, u mnie jedynym problemem bylo skombinowanie
odpowiedniego srubokreta - w koncu musialem kupic :(_

> Jesli tak to dobrze zaplace za taki dysk z uszkodzona mechanika.

Wystarczy ze pozyczysz od kogos 'Seagate U10' wielkosc dysku
przynajmniej u mnie nie miala znaczenia dla odzyskania danych.

--
* Pozdrawiam  tHe mRuWa
* ICQ: 8856776  GG: 4045644