Re: Jaka plyte do P4?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 19:16:13 MET DST

> Moj pierwszy post i jakze dla mnie wazny...
> Jaka doradzilibyscie mi plyte glowna?
> Przewidywana konfiguracja to:
> - Pentium4 Northwood 2.4GHz 512K
> - pamiec 256MB DDRAM 333
> - karta graficzna Gainward GF3 Ti/500 128MB Ti200
> Zastanawialem sie dan jakas MSI (np.MSI MAX2 chipset intel845) tylko nie
> wiem jak sie bedzie sprawowac. Wypasiona byc NIE musi. Co takie plyty
> zawieraja (LAN, SOUND...) i ile mniej wiecej kosztuja?

Jezeli nie chcesz oszczedzac na wszystkim to mysle, ze jak poczekasz jeszcze
miesiac to pojawi sie duzy wybor plyt na Intel 865PE. Chipset ma wszystkie
bajery jakie tylko montuja do plyt glownych:
- serial ATA
- firewire
- agp x8
- dual DDR
- szyna procesora 800MHz (w tej chwili juz mozna kupic P4 2.4 z HT na szynie
800MHz)

Jednym slowem jest to o niebo lepsze od starszego chipsetu 845PE. Dzieki
zintegrowaniu wszystkiego w nowym i865PE za 500zl masz full equipment na
firmowej plycie Intel'a.