Jak sprawdzić czy są włączone oba kanały pamięci DDR

Autor: kowal997_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 11 May 2003 - 14:07:35 MET DST

Witam.
Mam płytę ABIT NF7 nForce2, wsadziełem do niej 2x256 DDR 333MHz . Jak sprawdzić
czy płyta obsługuje je w trybie dwukanałowym czy też nie. Czy bios powinien coś
wyświetlać? Przedtem miałem tylko jedną kość wsadzoną i w Sandrze 2003 w teście
pamięci miałem cos koło 2550 punktów, po włożeniu drugiej wynik nie zmienił się
nie zależnie od sposobu obsadzenia banków.
Pozdrawiam.
Kowal.