Odp: hdd na starszych plytach

Autor: Adam (laam_at_go2.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 13:29:03 MET DST

> Jak się powyżywasz na Shifcie, Alcie, '.', ',' i podobnych znakach, to
> twoje listy będą znacznie czytelniejsze. Warto też, żebyś się wyżył na
> swoim czytniku i go sprzęgł ze słownikiem ortograficznym.

lekture netykiety odnosnie polskich liter ,czy bledow ortograficznych
to polecalbym raczej tobie

> Jak się wyżyjesz na wyszukiwarce Google, to się wielu rzeczy dowiesz.
> M.in. zapytaj Google o netykietę, poczytaj uważnie też FAQ grupy.

j/w
np tu
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
albo tu
http://strony.wp.pl/wp/kostoo/netykieta.htm
ale przeciez ,jak sam napisales, potrafisz "obslugiwac" google ,
wiec nie bede sie juz produkowal ;)

> Jak się wyżyjesz na sobie i zadasz sobie trud bardziej szczegółowego
> opisania konfiguracji (np. model płyty i wersja BIOSu) to masz większe
> szanse że ktoś, kto wróżyć nie umie, odpowie ci. Samo określenie
> "starsza" płyta jest mętne.

wiec jeszcze raz
sprobuje trache jasniej sie wyrazic ,
bo widze ze masz problemy z rozumieniem textu czytanego

piszac w temacie "hdd na starszych plytach" mialem na mysli
te STARSZE plyty na ktorych problem ten wystepuje.
wiec TE STARSZE plyty (mam nadzieje ze slowo "stare-starsze" nie jest ci
obce ;)
sa to przewaznie takie plyty o ktorych producent
praktycznie rok po produkcji zapomina
gdzie dostepne upgrade biosu sa z data np98r i na tym sie konczy

pytalem o programik ktory pozwoli komputerowi widziec cala pojemnosc dysku
piszac komputer mialem na mysli ta puszke
(zazwyczaj stoi ona pod biurkiem,wiesz ten taki prostokat ;),
a nie mialem na mysli systemu operacyjnego Windows.

ufff , mam nadzieje ze text jest czytelny tym razem

Mam Iwilla P55XPlus (Socket 7) z 1997 roku,
> na której dysk 40Gb był widziany bez żadnych zabiegów (z ostatnim BIOSem,
> z pierwszym mogłoby być inaczej).

wyjatek potwierdzjacy regule