win 98 instalacja

Autor: Tomasz (tomek.priv_at_interia.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 11:09:58 MET DST

Mialem system op. Win XP. Dysk zformatowałem. Problemy zaczęły się gdy
włożyłem do napędu płyte z systemem win 98 instalacja nie mogła zostać
rozpoczęta. Próbowałem na kilka sposobów: bootowałem cd-rom; z dosa
wpisywałem ścieżki dostępu do setup.exe i cały czas to samo ciemny
ekran.Poprostu ciemny dysk i cd-rm nie pracuje. Co się dzieje.
( Procesor 2GB; płyta Asusa; 256 DDR).
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Prosze na priv.