Re: HP 940 czy HP 930?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 10:08:30 MET DST

"Janusz" <aaa_at_bbb.com> wystukał
(news:b9kvbt$d5$1_at_nemesis.news.tpi.pl):

> Muszę kupić drukareczke i zastanawiam się nad HP z serii 900.Od
> zawsze miałem Epsona, ale czas zmienić (dodać!) innego producenta.
> Przez kilka tygodni miałem Lexmarka Z55 która to nawet jest OK,
> ale cena, trwałość i wielkość kardridży mnie dobiły!
> Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi wyjaśnić czym różni się 930 od
> 940 (to żę ma ona większy tusz czarny to wiem ( numer 45 )), i

Ze wzgledu na tusze wzialbym 930 (na pewno wiesz, ze ani 930 ani 940
nie sa juz produkowane):
930 = wiekszy tusz (45 ma 42 ml, choc w 940 mozna tez do tej pojemnosci
napelniac). Z kolei na korzysc 940 przemawia lepszy podajnik kartek
(taki jak w wiekszosci HP, w 930 jest beznadziejna tacka). W szybkosci
druku IIRC nie ma znaczacej roznicy. Jezeli myslisz o uzywanej (bo skad
nowa?) to 930 raczej bedzie starsza - wczesniej zakonczono produkcje.
Tusz kolorowy w obu taki sam i tak samo dobrze dziala.
Pozdrawiam
Egghead