HP 940 czy HP 930?

Autor: Janusz (aaa_at_bbb.com)
Data: Sun 11 May 2003 - 09:48:26 MET DST

Witam.
Muszę kupić drukareczke i zastanawiam się nad HP z serii 900.Od zawsze
miałem Epsona, ale czas zmienić (dodać!) innego producenta. Przez kilka
tygodni miałem Lexmarka Z55 która to nawet jest OK, ale cena, trwałość i
wielkość kardridży mnie dobiły!
Czy ktoś z grupowiczów mógłby mi wyjaśnić czym różni się 930 od 940 (to żę
ma ona większy tusz czarny to wiem ( numer 45 )), i która jest lepsza,
szybsza itd. Z tego co wiem to z uzupełnianiem tuszy nie ma majmniejszych
kłopotów zarówno w jednej jak i w drugiej. Drukarka typowo domowa, z
przewagą drukowania grafik (ale nie na papierze foto).A może całkiem inne
propozycje? Czekam na sugestie i podpowiedzi.
Janusz