Re: Cichy pecet w moim pokoju?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 08:53:23 MET DST

> Lepsze zasilacze mają regulację obrotów wiatraka sterowaną
> automatycznie (zależnie od temperatury). Niestety

Sam mam taki zasilacz AT.
Tyle, że kupowałem go jako najtańszy z wtedy dostępnych.

ATSD, to ciekawe, że termistor plus kabelki awansowały do poziomu
technologii kosmicznej i są dostępne tylko w "lepszych" (ATSD których?)
zasilaczach.

Wiatraczek na zasilaczu nie kręci się w ogóle, tylko w upalne dni włączy się
raz na kwadrans na wolnych obrotach, pokręci ze dwie minuty i nadal błoga
cisza.
Zasilacz działa już jedenasty rok.

Na procesorze oczywiście żadnego wiatraczka, twardziel nieużywany zastyga w
trybie energooszczędnym.

--
Janusz - Vahanara