Re: zagadka dla ekspertow od sprzetu

Autor: Darek (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 02:02:26 MET DST

kyle wrote:
> tak uzywam wersji 2.01en + bt8x8 WDM drivers 3.1.28 tweaked
> by IvUs. a jest z nim jakis problem?

Borg 2.0x nie dziala poprawnie z WinXP a objawy sa takie jak opisujesz
Z wersja 1.1 nie ma takich problemow - sam uzywam
Z Borgiem to same problemy... nie dziala z nim Rage3D Tweaker, Diskeeper
rozwala system plikow przy "boot defragmentation" na dysku systemowym. Ale
sie do niego przyzwyczailem i nie widze alternatywy :(

Nie mam takich problemow

--
pozdrawiam
DW