Re: zagadka dla ekspertow od sprzetu

Autor: kyle (darek_kr_at_op.pl)
Data: Sun 11 May 2003 - 00:47:38 MET DST

> Nie uzywasz przypadkiem BorgTV ?
tak uzywam wersji 2.01en + bt8x8 WDM drivers 3.1.28 tweaked by IvUs. a jest
z nim jakis problem?

a tak wogole to musialem isc dzis do pracy na chwile i cos mnie tknelo zeby
uruchomic chkdsk na kompie w robocie. no i prosze - chkdsk znalazl corrupted
files. sprzet zupelnie inny niz ten ktory mam w domu, jedyna wspolna rzecz
to winXP Pro SP1. no wiec zaczalem szukac na grupach o windowsach -
znalazlem dosc duzo postow ludzi z podobnym problemem. niestety nie
znalazlem zadnego sensownego rozwiazania, bo periodyczne uruchamianie chkdsk
/r albo kopiowanie utraconych plikow z instalki windowsa nie zadowala mnie
na dluzsza mete.
chyba przeniose ta dyskusje na jakas grupe o winxp.

tak na marginesie rada dla ludzi uzywajacych winxp, uruchomcie sobie chkdsk
/v na dysku na ktorym macie zainstalowany system, i sprawdzcie czy wam tez
nie gina pliki. pozniej ew. brak jakichs systemowych plikow moze sie
objawiac w dosc dziwny sposob.

pozdr.
kyle