Re: gwarancja na HDD

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 11:15:53 MET DST

W artykule <b9h9vo$nd4$1_at_localhost.my.domain>
Usenetman *ZenoN* (maciej_at_kris.mpnet.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>BTW. Dzisiaj przyszedl z serwisu moj dyscior (reklamowalem 10gb samsunga) i
>jakiez bylo moje zdumienie gdy zobaczylem .......... 10GB SAMSUNG (liczylem
>na jakas 40GB) i to z gwarancja do................ stycznia 2004 hehe, mimo
>ze dostalem nowa sztuke :). Ale to jedyny przypadek w mojej firmie... i
>pechowo na mnie trafilo. Zawsze gwarancjia szla od nowa.

Też dostałem 10 Gb, tyle że Seagate'a, nie wiem skąd oni to biorą. Mam
gwarancje do listopada br. a już trzeci raz wymienili mi ten dysk - marnie
to widzę. :-(
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html