było: amd k6 (5,5x112) na 616mhz - da rade?

Autor: Ugur (jod27_at_wp.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 21:33:14 MET DST

hej

dzięki za wszystkie info.
oczywiście proc to amd k6-2 pracujący obecnie na 5,5x100(tak go zastałem),
nieryzykowałem
wyższych częstotliwości, tymbardziej że problem innej natury wypłynął - te
filmy o kturych wspominałem, one owszem chodzą, stymże są to jakieś strarej
daty produkcje(z hdd znajomej) - natomiast filmy zrobione stosunkowo
niedawno niewizualizują się zupełnie(czarne okno odtważacza, dziwięk i texty
ok.) zainstalowałem "k-litle pack" z divx5.03 i BSplayerem(vplayera też żem
cwiczył),dx8,1, potem
ffdshow i nic:( dożuciłem jeszcze Dshowpack'a niestety bez widocznego
skutku. Mysle że może zatym stać grafa - niby coś tam agp lecz zintegrowane,
niema wolnego slotu agp na płycie ( sis350
http://www.sis.com/products/chipsets/integrated/socket7/530fea.htm). Na
dniach sprubuje jeszcze zaktualizować stery do agp i ide, pewnie
przydałobysię i bios, lecz jakoś niemoge namieżyć info w tym(link) rejonie.
Tymniemniej mnie jako zadowolonego użytkownika windy pod duronem 700 razi
slamazarność tego k-6-2 550, niby sama częstotliwość niesugeruje tak
dramatycznego zrużnicowania w predkości działania aplikacji - tak na oko mam
wrażenie że wszystko jest ze 3x wolniej(pod widą 98se/k6-2) - twardziela ma
jak sądze na ata66(30gb) dma załączone, ramu 128mb (100mhz), komp
funkcjonuje jako serwer sieciowy(czy to coś daje? bo oile dobrze pamiętam to
jakieś info dało mi kiedyś do zrozumienia że tak).
 Jesli macie jakieś dodatkowe sugestje, czy uwagi
bede wdzięczny
pozdrawiam
Ugur