Re: komp bez portu COM

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 20:48:58 MET DST

"allerune" <allerune_at_NOSPAMtlen.pl> wystukał
(news:b9is38$1o6$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> Mam problem. Potrzebuje podlaczyc urzadzenie ktore obsluguje tylko
> port COM do komputera (dokladnie kasa fiskalna) laptopa, ktory
> niestety w port ten nie jest wyposazony. Sa tam porty LPT, USB i
> wyjsciowe myszka/klawiatura. Przez jaka przejsciowke najwygodniej
> bedzie mi podlaczyc COM? Czy komputer wykryje urzadzenie jesli je
> podlacze (jest ono dosyc stare) a jesli nie to czy programy dosowe
> sobie z tym poradza???

Jezeli to ASUS lub Aristo to maja one RSa na pokladzie, tylko bez
wyprowadzenia - wystarczy dokupic odpowiedni kabelek. Sa jeszcze cuda
typu USB->RS, ale moga nie ruszyc prawidlowo (kasa to stosunkowo
nietypowy sprzet ;-) - zapewnij sobie mozliwosc przetestowania.
Pozdrawiam
Egghead