Płyta Chaintech 7AJA0/100 i nowy BIOS.

Autor: Mateusz (ave7_at_interia.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 20:25:42 MET DST

 Czy jest ktoś wśród grupowiczów ktoś kto zetknął się z tym modelem płyty i
aktualizował w niej BIOS ? Mam wątpliwości czy nowy BIOS ściągnięty ze
strony producenta płyty jest tym właściwym. Moje obawy budzi nazwa chipsetu
pojawiająca się przy starcie komputera. Aktualnie jest to ciąg 8363-686B i
data 09/19/2000 , a w nowym BIOS-ie (podejrzane w Windows Commanderze) ciąg
ten wygląda tak 8363-686A i data 24/10/2001. Reszta wygląda tak samo. Nie
znalazłem nowszej wersji w której występowałaby litera B tak jak w aktualnie
używanej wersji . Proszę o rozwianie moich wątpliwości tzn. czy można
beżpiecznie wgrać nowy BIOS mimo tych różnic literowych lub o wskazanie
miejsca gdzie znajdę wersję właściwą. Pozdrawiam serdecznie.
Mateusz.