Re: odlamana "szpilka" dysku twardym

Autor: gzehoo (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Sat 10 May 2003 - 13:20:42 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Pe7er" <pe7er_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci

> Albo kupic zlaczke w elektronicznym kawalek tasiemki i podlutowac.

lutowac niestety nie umiem :( , wiec chyba zostanie tak jak jest. Myslalem
nawet o udoskonaleniu tej prowizorki zamieniajac drut ze spinacza jakims
kawalkiem szpilki z glowka. Miedzy glowka szpilki a wtyczka na kablu dac
jakas podkladke z gumy , ktora by spowodowala ze szpilka by byla zawsze
odpowiednio docisnieta .

Mam kilka starych dyskow z ktorych mozna wylutowac ta zlaczke ale do serwisu
nie poniose bo za ta usuge napewno zedra ze mnie skore.

Thx all
gzehoo