Re: athlon 1700+ na 100

Autor: Pafnucy (c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 12:29:04 MET DST

Halo, in news:6tjpbvg5qd70f7gc24frct4o1sp6b7sieq_at_4ax.com, A_Zet hat
geschrieben:

> Powiedzmy... :-) Z t r e s c i watku wcale to nie wynika.
> Po drugie primo, jesli ma ECS i wlozy pamieci na 100MHz, trudno
> wymagac, by procesor mogl biegac z szybkoscia 1,46GHz. Zatem
> powtornie pytam, co plyta ma do rzeczy?

No cóż... Jakby zmienił płytę i wymienił pamięć na DDR to wtedy jego
sprzęt dostałby prawdziwego kopa;-))) Wbrew pozorom nie jest to trudne
bo prawdopodobnie jakby się dogadał z chłopakami handlującymi na
giełdzie to by nic nie musiał dopłacać za wymianę pamięci na DDR.
Pozostaje koszt zmiany płyty. Ale w porównaniu z przyrostem wydajności
(nie musiałby "underclockować" Athlona i pamięć chodziła by znacznie
szybciej niż na ECS) taka inwestycja jest uzasadniona.

A więc moja rada żeby lepiej zmienił płytę jest jak najbardziej
sensowna:-)

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl