Re: zagadka dla ekspertow od sprzetu

Autor: Pafnucy (c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 12:12:45 MET DST

Halo, in news:b9ig46$nma$1_at_nemesis.news.tpi.pl, kyle hat
geschrieben:

> co w tym zestawie jest nie tak? jakie testy jeszcze moglbym
> puscic? co z tym zrobic?

Piszesz że zmieniałeś dysk na IBM i Fujitsu i nie było poprawy. Czy był
wtedy przeinstalowywany system czy tylko przenoszony Norton Ghostem?
Jeśli system był przenoszony a błąd się powtarzał to może to oznaczać
że w konfiguracji windowsa jest coś skopane i dlatego wystepują błędy.
Być może pomogłoby zainstalowanie systemu od nowa?

Swoją drogą, to czy próbowałeś jak będzie się ten komputer zachowywał
pod innym windowsem, na przykład pod w2k?

Jeśli to nie system to proponuję odłączyć live'a, tuner telewizyjny,
cd-rom, nagrywarkę i karty sieciowe i wtedy sprawdzać jak się zachowuje
komputer. Jesli wszystko będzie OK. To podłączasz po jednym urządzeniu
i sprawdzasz...

Może też być tak że po odłączeniu urządzeń przeze mnie opisanych nadal
są problemy. Wtedy trzeba będzie dalej kombinować. Na razie spróbuj
zrobić to co napisałem to ułatwi postawienie diagnozy...

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl