Re: Problem z płytą główną firmy Kobian

Autor: Pafnucy (c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 10:24:39 MET DST

Halo, in news:b9h3es$6m2$1_at_news.atman.pl, Sebastian hat geschrieben:

> tu nie chodzi o to, że to ecs, tylko ten Sis 735 wpływa na wszystko.

He he:-) Teraz sobie przypomniałem Ciebie:-) Jakiś czas temu jakiś
koleś pytał się co wymienić w swoim kompie bo ma trochę gotówki...
Poradziłem mu żeby zmienił płytę (K7S5A) to Ty wtedy zaprotestowałeś że
po co zmieniać jak dobrze działa...

Czy uważasz że 1283MB/s na pamięciach DDR KINGSTON to dobry wynik i czy
nadal uważasz że temu modelowi płyty ECS nie można nic zarzucić? ;-)

No dobrze... wiem że niska wydajność tej pamięci jest spowodowana po
części niskim FSB (100MHz). Ale z drugiej strony jest to właśnie wada
tej płyty że FSB nie można sobie płynnie regulować bez wgrywania
jakiegoś specjalnego modyfikowanego BIOSu.

Zresztą, nawet jakbyś pojechał z FSB w górę to i tak nie osiągnąłbyś
tej wydajności co płyty na innych chipsetach bo jak sam napisałeś jest
to wina chipsetu SIS. Co potwierdza tylko fakt że płyta ECS K7S5A jest
po prostu bardzo słaba...

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl