Re: Lamerskie pytanie o WinFoxa

Autor: balth (balth0_at_NO-SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 10:12:20 MET DST

[.]
> oba progsy będą działały jeśli będziesz maił zainstalowane oryginalne
> sterowniki - u mnie nie chciały działać na Detonatorach - chiba że
> ściągniesz gdzieś specjalne Detonatorki do Leadteka - drzewiej bywały
takowe
> !!

O widzisz! Ja miałem poprzedni MX440 i po prostu zamieniłem karty. Później
pomyślałem, że może rzeczywiście trzeba zainstalować driverki leadteka - w
szczególności są to te same wersje (43.45 bodajże) więc puściłem jedne na
drugie.
 Przyjde doma to wyrezam wszystkie driverki i spróbuję tylko Leadtekowe.
Albo wręcz cały sytem przeintaluję ;-(

Dzięki.

bye

balth