Re: [opowiadanie] kochany lite-on x48/24/48

Autor: Przemek (brak_at_bhj.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 09:18:36 MET DST


Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci
news:3ebc0a88$1_at_news.home.net.pl...

> | na gwarancji więc oddałem do serwisu. Przy odbiorze koleś powiedział, że
> | trzeba było tylko trochę przeciścić, ale nikt kasy ode mnie nie chciał
za
> | to.
>
> tak jest jeszcze w wiekszosci serwisow - ale postaw sie w sytuacji
> serwisanta, przychodzi n'ty klient i mowi ze pad mu lgik a okazuje sie ze
> gosc trzyma w kompie 1cm kurzu, a co do czyszczenia - mam mocno
wentylowana
> obudowe kurz sie w niej osadza i od czasu do czasu sprzatam i tyle... jak
na
> razie jest ok
>
No tak ale na napedzie masz plombe, a w gwarancji nic nie ma o koniecznosci
okresowego odplatnego czyszczenia (ani o wymogu uzywania cdromu w
pomieszczeniach o 1 klasie czystosci).Znajomy dlatego przestal sprzedawac lg
bo te 30 zl musial zaplacic z wlasnej kieszeni - w koncu on to sprzedal i on
udzielal gwarancji; jeden i drugi klient moze zaplacilby za czyszczenie ale
trzeci poszedlby do federacji konsumentow i bez problemu wygral taka
sprawe.Zreszta szczerze mowiacmocno watpie zeby wszystkie te pady byly
spowodowane kurzem - bardziej uwazam za prawdopodobne kiepskie lasery ktore
traca emisje i sa przez serwis podkrecone aby CDROM jeszcze troche pociagnal
(do konca gwarancji)A ze w opisie jest czyszczenie - papier jest cierpliwy a
za czyszczenie mozna skasowac uzytkownika ( wpisywanie w opis naprawy czegos
innego niz faktycznie zrobiono nie jest taka rzadkoscia)

pzdr



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:09:15 MET DST