gwarancja na HDD

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 23:25:40 MET DST

Oddali mi właśnie dysk z naprawy, nowy, i dowiedziałem się że gwarancja (3
lata) liczy się od chwili zakupu dysku, chociaż wymieniali mi go już trzy
razy. Byłem przekonany że skoro dostałem inny dysk to gwarancja powinna się
liczyć od dnia wymiany dysku. Kto ma rację, po czyjej stronie stoi prawo?
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html