Re: podłączenie gniazdka myszkiPS2 do pByty gBównej - problem

Autor: Artur Zowada (artur.zowada_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 21:53:45 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):

> No coż... "Lub" oznacza niestety sumę logiczną ;)

Chyba wykrakałeś, bo teraz nawet COM'y nie działają i kontroler HDD szwankuje
- raz komputer wstaje a raz nie, myszy na Com'ie nie widzi w ogóle :(

> W ostateczności możesz próbować szukać znaczenia pinów.
> Multimetrem można odnaleźć GND i VCC, które są najwaźniejsze
> z punktu widzenia możliwości uszkodzenia czegokolwiek, DATA
> i CLK szukać potem już "po omacku" (ich złym podłączeniem
> raczej się wielkiej szkody nie zrobi, choć też za takie
> kombinacje głowy nie daję).

Dzięki - popróbuję jak zadziała dokładana multi I/O - chyba tylko to mnie
uratuje (dołożenie karty, bo obawiam się, że porty już nie wstaną). Myślę, że
z powodu moich eksperymentów wszelkie możliwe szkody już powstały :(

pozdrawiam
Artur