Re: Czy to problem z baterią na płycie głównej?

Autor: Andrzej (niepodaje_at_nospam.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 20:13:53 MET DST

*Uparty Troll* "Marek Hobler, "neutrinus"" <neutrinusatcom_at_o2.pl>
napisał w
wiadomości news:b9gq87$t13$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> 'begin ' - ? :) taki niewinny znaczek. Aczy rzeba być hakerem aby móc
> wpisywać ten string do posta? A to że niektórym to przeszkadza
ponieważ
> nieumieja/niemoga skonfigurować swego progsu do poczty/newsów to mi
przykro.
> Ja np nie kożystam z progsu z powszechnie znanymi bgami...
(przynajmniej się
> startam). Zapraszam do dyskusji na priv - to jezd tmat rzeka.... nie
ma co
> trollować

Troll'ować to Ty troll'ujesz i już Ci to wyjaśniłem w
poprzednim poscie.
Przestań udawać cwanika bo takim postępowaniem
narobisz sobie wrogów. Swoje "życie" w usenecie
zacząłeś źle zacząłeś, powinieneś zacząć od
słownika języka polskiego: http://sjp.pwn.pl/ ,
a nie od cwaniakowania.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
Żadna waluta nie jest już pewna. Może z wyjątkiem srebrników.